FAQ ( často kladené dotazy )
1. Jak dlouho úklid trvá?
Úklid trvá dle Vámi zvoleného množství služeb. Záleží zda se bude jednat o pravidelný nebo generální úklid, a zda si zvolíte i další doplňkové služby.
2. Jak funguje objednací proces?
Můžete si objednat naše služby pomocí našeho online formuláře na webu, zavoláním nám nebo zasláním e-mailu.
3. Jsou vaše služby dostupné o víkendech a svátcích ?
Pokud je pro Vás během pracovního týdne obtížné najít vhodný termín pro úklid, rádi Vám nabídneme víkendové služby. Upozorňujeme, že za úklid provedený v sobotu účtujeme příplatek 30% a za neděli 50%.
4. Je potřeba zajistit čistící prostředky a pomůcky?
Vůbec ne. Veškeré pomůcky, čistící prostředky a stroje si vozíme sebou.
5. Kdo bude uklízet?
V rámci pravidelných úklidů se snažíme zajistit, aby k Vám docházela stejná osoba, je to lepší pro obě strany. V případě nepředvídaných okolností, jako je nemoc nebo dovolená, může být nutné poslat jiného pracovníka. V takových situacích Vás předem informujeme a zajistíme, že náhradní pracovník bude plně seznámen s vašimi potřebami.
6. Musím být při úklidu přítomna/přítomen ?
Ne, během úklidu nemusíte být doma. Mnoho našich zákazníku preferuje být v době úklidu mimo domov. Stačí nám předat klíče nebo zajistit přístup do prostor, které potřebujete uklidit.
7. Jaké platební možnosti nabízíte?
Hotově, kartou nebo na fakturu se splatností až 60 dní.
8. Zveřejnujete úklidy na sociální sítě?
Ano, ale jen po domluvě se zákazníkem. Nemusíte se však bát, vše je zcela anonymní.
9. Jak funguje reklamace?
Všem naším zákazníkům se snažíme vyjít vstříc. Záleží nám na spokojeností a proto každou reklamaci řešíme individuálně k spokojenosti obou stran.